over ons

De VAO is in 2010 in Noord-Holland opgericht. Tot dan toe had Jasper de Veer op meerdere woonvoorzieningen en als ambulant begeleider gewerkt. Na het afronden van zijn hbo-opleiding als Sociaal Pedagogisch Hulpverlener, besloot hij het over een andere boeg te gooien. Hij begon zijn eigen bewindvoerderskantoor onder de naam de VAO-Bewind B.V. (De Veer Administratieve Ondersteuning). Bij dit kleinschalige bedrijf stond een persoonlijke band met de klanten centraal.

Vandaag de dag biedt De VAO niet alleen beschermingsbewind, maar ook mentorschap en curatele aan. Met een ervaren team en meerdere locaties is De VAO een gevestigde naam en niet meer kleinschalig te noemen. De werkwijze van De VAO staat echter nog altijd garant voor een persoonlijke aanpak en professionele hulp. Wederzijds respect en een goede zorg zijn van groot belang in ons werk. Wij houden zoveel mogelijk rekening met de individuele behoeften van onze klanten.

De VAO heeft inmiddels twee locaties. Ons kantoor in Uitgeest zit in een modern bedrijvenverzamelgebouw direct naast het treinstation en met veel parkeergelegenheid. U kunt hier op afspraak langskomen om in alle rust uw zaken met ons te bespreken. In Dokkum zitten we in het voormalige ziekenhuis De Sionsberg. Een deel van De Sionsberg is volledig gerenoveerd en hier hebben wij een eigen kantoor en spreekruimte. Wij voeren in Dokkum een open-deur-beleid, dus u kunt op werkdagen gewoon op kantoor langskomen. Wij weten echter dat het soms moeilijk kan zijn om onze kant op te komen. Daarom kiezen wij ervoor om ook met afspraken op locatie te werken.

De VAO is een bedrijf dat zich volop aan het ontwikkelen is. Wij proberen alles zo simpel mogelijk te houden. Daarom werken wij transparant en zoveel mogelijk in samenwerking met de klant. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld inloggen in ons systeem om hun dossier te bekijken. Zo houdt de klant overzicht in de situatie.

Heeft u vragen over ons of onze diensten? Neem contact met ons op, dan helpen wij u graag.